miercuri, 9 noiembrie 2011

Detalii Concurs

Am promis sa revin cu detalii referitor la concursul planurilor de campanie promotionala, deci:


In planurile de marketing ce urmeaza sa le efectuati trebuie sa urmariti urmatorul itinerar:

1. Descrierea actiuniii / actiunilor ce se propun a fi realizate  (durata actiunii, justificarea actiunii - argumente in favoarea actiunii alese)
2. Care este scopul actiunii in raport cu cerintele exprimate de firma (ce se vrea realizat prin actiunea respectiva?)
3. Care este presupusul efect pe care ar trebuie sa-l genereze actiunea?

Evaluarea planurilor de marketing se va face in conformitate cu urmatorul barem:
1. Originalitatea si fezabilitatea ideii
2. Impact mare asupra segmentului de piata tinta ce ar perimte realizarea obiectivelor propuse de companie
3. Eficienta actiunilor (inscrierea in limitele bugetului)

Solutia propusa poate sa fie compusa dintr-o singura actiune sau dintr-un set de actiuni.
bugetul campaniei este de 5000 euro
iar perioada in care trebuie inscrise actiunile este 25. decembrie 2011 -  1 martie 2012

drafturile planurilor de marketing vor fi prezentate pana la data de 24 noiembrie 2011  in format electronic la adresa vitalie.rapcea@gmail.com
drafturile selectate vor fi admise in etapa a II-a a concursului care va avea loc in data de 1 decembrie 2011 si va consta in prezentarea, de catre grup, a planului de campanie.

p.s. Rugam toti cei inscrisi in concurs sa vina in pauza dintre ore in bloc A 410 pentru a-si ridica trusele de participare.

(Doamne Ajuta, sa luati toti marele premiu 500 USD).

3 comentarii:

fa si tu publica opinia ta