duminică, 30 octombrie 2011

Una din putinele campanii publicitare, autohtone, de calitate.

Inspirati de la Coca Cola, cei de la Vitanta creeaza un spot publicitar de mare succes. Vorbesc despre campania  "Capitala oamenilor buni".
spotul
Intreg spotul este ultra pozitiv, codificarea mesajului este efectuata emotional pozitiv. iar scopul mesajului este de a creste brand awareness-ul si de a crea o atitudine pozitiva fata de marca din partea celor care privesc mesajul. 

Consumatorii au indragit spotul dar in special coloana sonora a acestuia, coloana sonora este un hit si ruleaza si la radiou. efectul de recall est unul extrem de mare. Coloana sonora este reprezentata de piesa "Oameni si locuri dragi" interpretata de cei de la "Furious Snails". Piesa este un hit indiscutabil, ori de cate ori o auzi, te gandesti si la mesajul promotional al celor de la "Vitanta" stfel se aplifica efectul promotional
Coloana sonora integral.
Si imaginile video ale spotului sunt foarte sugestive si pozitive venind sa sprijine si mai mult mesajul ce se vrea comunicat, consumatorilor.

acelasi truc a fost aplicat la 1971 de coca, cu, campania "I'd like to buy the world a coke". In spot este utilizata coloana sonora compusa de Billy Davis si cantata de Hillside Singers pentru spotul Coca Cola din 1971. Melodia poarta amprenta stilului hippy din acea perioada insa cu toate acestea ea ramane actuala si simpatica chiar si in 2011.

"I'd like to teach the world to sing" in interpretarea celor de la New Seekers


De remarcat este alegerea echipei de marketing de la Coca Cola pe care o consider foarte inspirata iar melodia si mesajul le consider foarte placute si actuale astazi la fel ca in 1971.

Acum un an am discutat cu studentii de la BA despre spotul Coca Cola de la 1971 si am mentionat despre calitatea realizarii atat a imaginii cat si a mesajului sonor verbal dar si a celui subliminal iata ca si dupa 40 de ani acest mesaj e tot in voga.

spotul Coca Cola de la 1971



2 comentarii:

  1. Da intradevar un spot publicitar autohton foarte bun , placut de privit si ascultat. Chiar imi era foarte interesant daca o sa publicati cv despre campania asta sau nu :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. din surse neoficiale va spun ca spotul a costat cca 12.000 euro :)

    RăspundețiȘtergere

fa si tu publica opinia ta