poza preluata de pe www.eventis.md
Pe data de 28 aprilie Moldcell implineste 10 ani. Pentru acest eveniment a fost lansata o campanie promotionala (Ambasadorii Moldcell 2010) in care personalitati notorii, lideri de opinie, vin sa aduca multumiri companiei pentru implicarea in sustinerea diferitor cauze. Pana in prezent au aparut: Petru Vutcarau, Titus Jucov, Natalia Albot, Victor Miculet, Constantin Moscovici, formatia Snails, Alexandru Manciu, Ion si Marcel Bostan.
P. Vutcarau aduce multumiri companiei pentru ca transforma "comunincarea in arta"(un slogan pe care-l consider genial si cred ca ar trebui utilizat si cu alte ocazii), aceasta "transformare" ii reuseste companiei Moldcell datorita sustinerii festivalului cultural BITEI.
Titus Jucov, Directorul teatrului "Licurici" vine sa multumeasca companiei pentru ca la fel ca si actorii teatrului Licurici - face: "miracole prin comunincare" (un slogan la fel de bun ca primul).
Cea de-a treia persoana este Natalia Albot care vine sa ne dezvaluiasca sursa inspiratiei sale care nu este nici familia nici arta nici literatura ci desigur Moldcell.
Victor Miculet - director BMW Moldova apreciaza compania Moldcell pentru ca aceasta ii ofera calitate si tehnologii noi.(este, cred, spotul cel mai nasol din aceasta serie. si aceasta pentru ca necesita o concentratie maxima pentru a putea fi "decodificat", consumatorul, cred, va ramane confuz dupa vizionarea acestui spot publicitar)
Constantin Moscovici afirma ca Moldcell este compania care-l ajuta sa fie aproape de cei dragi indiferent unde s-ar afla.
Pentru formatia Snails Moldcell este firma care face suprize placute lansand servicii noi.
Lui Alexandru Manciu Moldcell i-a dat sansa sa-si realizeze visele prin intermediul Fabricii de staruri si asta zice el face compania - "acorda o sansa tinerilor ca mine"
Rectorul UTM Ion Bostan si fiul sau Marcel care este solist la Alternosfera vin sa-i multumeasca Moldcell-ului pentru ca desi interesele lor difera, reusesc sa comunice prin intermediul Moldcell ce ofera "servicii pe gustul fiecaruia"
Un frumos buchet de personalitati s-au adunat sa multumeasca companiei Moldcell, care deja de 10 ani le implineste visele. Toate astea pentru ca la 28 aprilie Moldcell, ajuns la maturitate sa-si poata justifica rebranding-ul. Dupa 28 Moldcell nu va mai fi oranj si nici logo-ul nu va ramane acelasi, dupa 28 compania intra intr-o noua era. Dupa 28 aprilie Moldova va intra in familia Georgiei a Kazakhstanului si Turciei si aceasta pe motiv ca logo-ul si politica de culoare a Moldcell-ului va fi identica cu a celor 3 tari. Cred ca aceasta transformare face parte dintr-un scenariu bine pus la punct, iar pe viitor si Azercell si Telia Soniera vor imbratisa acelasi logou si aceeasi politica de culoare (culoarea nu-mi pare tocmai reusita).
Toate bune si frumoase numai ca apare oaspetele nepoftit - Orange care vrea cu tot dinadinsul sa dilueze impactul rebrandingului Moldcell asupra consumatorilor moldoveni de telefonie mobila. Orange lanseaza riposta campaniei promotionale Moldcell (Ambasadorii Moldcell 2010), riposta este lantul de mesaje promotionale teasing (cu caracter de tachinare) ce vin sa informeze despre lansarea 4G in Moldova. Serviciul 4G este cadoul pe care la pregatiti Orange pentru celebrarea celor 10 ani ai Moldcell. Daca lanseaza 4G in moldova Orange devine Unicul operator de telefonie mobila ce poate granta un trafic de date de la 100Mbit/s(pentru high mobility acces - adica atunci cand clientul se misca cu o viteza mare fata de antena) la 1Gbit/s. (pentru Low mobility Acces - atunci cand clientul se afla in repaos fata de statia de emisie/receptie). Telia Soniera a lansat serviciul 4G in 2009 in Stokholm si Oslo iar in 2010 in Estonia, asta-i motivul pentru care ma bate gandul ca Moldcell vrea sa lanseze 4G in Molodva in data de 28 aprili la zece ani de la lansarea pe piata a companiei, deci un rebranding sustinut de inaugurarea unui produs nou. Daca asa atunci Orange vine sa ruineze intreaga petrecere anuntand invitatii ca va da un "party" mai mare ca a omagiatului si poate chiar si inaintea lui. Orange face, primul, 4G cunoscut consumatorilor moldoveni de telefonie mobila, de la Orange aud pentru prima data consumatorii de 4G.
Cu cat mai mult ne apropiem de 28 aprilie cu atat mai mult creste tensiunea pe paita serviciilor de telefonie mobila. Cert este faptul ca despre rebrandingul Moldcell-ului sa aflat prea repede, mult mai repede decat se dorea. Sunt foarte curios de modul in care se vor precipita evenimentele pana, si imediat dupa 28 aprilie 2010, la fel de curiosi, cred, sunteti si voi?
Ambasadorii Moldcell 2010 video
http://www.youtube.com/watch?v=n_jp3C9HAeM
http://www.youtube.com/watch?v=XFiFmJqSxzs
http://www.youtube.com/watch?v=RPp7LmGaxEI
http://www.youtube.com/watch?v=rWlmY_ySEuw
http://www.youtube.com/watch?v=5NnEGKMQHZY
http://www.youtube.com/watch?v=wdSnaSEd1i4
http://www.youtube.com/watch?v=dS4jzXOTMj0
Chiar nu am stiut ca Moldcell pregateste rebranding!! Dar am impresia ca va avea de pierdut din aceasta!!!!! Orange ishi va face bine teaba!!
RăspundețiȘtergerecampanie promotionala (Ambasadorii Moldcell 2010)-- chiar nu mi-a creat nici o impresie!!
RăspundețiȘtergereNu atrage atentia,nu comunica nimic fascinant - ce te-ar intriga sau cel putin te-ar face sa fii atent la cele kiteva secunde de publicitate; cum o fac cei de la Orange cu Internet Acum!!!
Ceea ce tine de 4G - chiar ieri am urmarit la shtiri aceasta campanie promotionala Orange!!
RăspundețiȘtergereCred ca Moldcell macar si-a pastra nr de clienti si poate sa atraga new user! Este interesant sa observam un asa fel de fenomen! In MD nu se practica asa des rebrandingul!
RăspundețiȘtergereCuloarea nu este prea reusita!
RăspundețiȘtergereParca numa am iesit din perioada sovetica si a aparut ceva nou! Nu cred ca o sa aiba succes mai mare dechit a avut!
cred ca nu inteleg mesajul....ce diferit imi aduce si imi va aduce Moldcell prin transformarea comunicarii in arta si miracole prin comunicare. ce servicii ofera Moldcell pe gustul fiecaruia asa ca sa uneasca diferitele interese? de ce comunicarea PRIN intermedul Moldcell este diferita de cea oferita de altii? de fapt se ofera un mijloc de comunicare...un serviciu. cred ca e invechit mesajul general. daca si doresc sa fie innovaticv, sa-si schimbe si imaginea de ce sa nu inceapa cu schimbarea stilului de comunicare?
RăspundețiȘtergereHai ca amus trece anul de la lansare, dar 4G inca nu vine.
RăspundețiȘtergere