sâmbătă, 24 aprilie 2010

Noaptea shopperilor la Mall

Marketerii de la shopping MallDova au hotarat sa faca si in Chisinau un eveniment promotional cu genericul de "Noaptea reducerilor la MallDova". Ieri seara pe la 22:00 cand ma intorceam spre casa, am fost surprins sa
aflu ca pe ambele parti ale viaduct-ului, pe intreaga sa lungime, erau parcate masini. proprietarii masinilor au venit sa faca cumparaturi la mall si pentru ca parcarea mall-ului era neancapatoare s-au vazut nevoiti sa parcheze chiar pe pod, acolo unde, in mod normal, e interzsa stationarea. In occident, pe durata desfasurarii unor astfel de evenimente politia este cea care garanteaza ordinea si buna desfasurare a manifestatiei. Nu am vazut nici o masina de politisti. La ora 10 cand era deja ambuteiaj serios nu am vazut nici un politist care sa dirijeze circulatia rutiera, or lipsa acestora putea culmina cu un accident care putea sa periclitezeze intreg evenimentul. Simteam nevoia sa fac acest comentariu, acum ca mi-am usurat sufletul, vreau sa va informez ca, consumatorii moldoveni s-au integrat, deja, in spatiul european. Ceea ce s-a intamplat ieir la Shopping MallDova este tipic unui comportament de consum occidental. Desi promovarea acestui eveniment a fost deficitara consumatorii autohtoni au fost foarte receptivi. Nu stiu daca reducerile au meritat efortul imbulzelii si asteptarii, ore in sir la cozi, chiar si asa, faptul ca a fost adunata atata lume sub acelasi acoperis merita a fi remarcat. Evenimentul mi-a adus aminte de Black Friday ce are loc in SUA in preajma sarbatorilor de iarna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fa si tu publica opinia ta