duminică, 24 octombrie 2010

Rezultate testari

Rezultatele testarilor la Marketing si Logistica

Intra AICI si spune cum a fost testarea? Feedback-ul furnizat imi va fi de folos pentru intocmirea testului II


Ba 292
Ba 299
Solovei c
10
Glavan Angela
7.5
jurcov Roman
7
Romasco Olga
8.5
Rusu X
10
Dimitrioglo S
3
Chchioi I
4.5
Iacub Mihaela
6
Morosanu P
6.5
Balan Gheorghe
8
Tepordei C
8
Cerchez Mariana
7.5
Costei M
7.5
Castravet A
5
Strajescu V
8
Mareoci C
3
Mardari Dorin
6
Nistor Tatiana
6
Nastas M
9
Para Nicolae
8
Covali D
8.5
Tanasieva Adela
10
Lutcan M
7.5
Budianu Marius
9.5
Sarbu E
6
Popovici Dan
10
Timofti I
10
Sircu Sergiu
1
Alexa C
8
Mereacre Elena
6.5
Cristian D
8.5
Toderas Tatiana
8
Sitnic Al
5
Luca Irina
8.5
Mkl 285
Con 289
Sorocean Lucia
10
Dranga Oxana
8.5
Codreanu V
5.5
Bezede Diana
8
Lucic Elena
10
Gulea O
10
Paduraru Rodica
7
Rojcova Diana
5
Corlat Viorica
6.5
Ilcov Marina
8
Buga(NIta) V
9.5
Puscas Gabriela
9.5
Placinta Mihai
9
Sirbu Angela
9.5
Chicu Alexandra
10
Anonim
8.5
Glijin Valentin
6.5
Babcinscaia M
3
Turcan Radu
5
Moroi Maria
7
Rusu Aliona
8.5
Enache Alin
6.5
Paticinski Olga
8.5
Romanciuc Alina
6.5
Pelin Alina
9.5
Scutari Luminita
5.5
Ciobanu Cristina
4.5
Negru Carolina
7.5
Vornicescu Eduard
1
Mariuta Diana
7
Goncear Dan
1
Ba 293
Ba 291
Neamtu Andrei
3
Tihu Ala
9.5
Cazacu Pavel
8.5
Timbal Alexandru
5
Soltan Tatiana
10
Verbitchi N
8
Corobca Viorica
6
Turta Gheorghe
6
Gilca Diana
6
Tambur Marcel
7.5
Bunescu Olga
8.5
Blanaru Ana
7
Alexandrova Corina
8.5
Plamadeala Al
7
Cojovari Vadim
9.5
Virlan Ion
1
Ochisor Andrei
2
Iarofeeva Irina
3
Stratan Cristina
1
Dimcioglo Nadejda
5
Bodiu Violeta
9
Chifa Elena
5
Grajdian Veronica
8
Anonim
1
Mesanovschi T
2
Sclifos Olga
10
Poloboc Marina
2
Buga Iulia
9.5
Cristofor Olesea
9.5
Banuh Eugen
5
Rusu Ion
7.5
Ba 295
Ba 297
Macu Inga
1
Popa Andrian
8
Deleu Roman
9
Bumbu Gabriel
5
Gutu Leonid
1
Stasiuc Tatiana
7.5
Ghensari Nicolae
6.5
Dam Dorin
7
Vulpe stela
10
Corlateanu Liuba
9.5
Constanda C
7
Diavor Mircea
7
Gujuman A
7
Burlea Andrei
8
Motpan Diana
6.5
Arnaut Andrei
8.5
Efros Mariana
6
Curchi Victor
4.5
Crudu Tatiana
9
Bejan Radu
8.5
Crudu Elena
9
Ostrovscaia Iara
9
Istrati Ion
2
Gritenco Diana
9
Gancu Iana
9.5
Mudric Margareta
8.5
Ba 294
Ba 298
Grec Evghenii
8
Culicovschi M
4
Vrabii Sergiu
10
Matiet Ana
5
Corsac X
4
Diavor Nicolae
4.5
Barbascumpa I
7.5
Bazic Mihaela
9.5
Lastur Alina
4
Stepanov Inga
7
Dascal Tatiana
9
Gherbovtan E
9
Negru Ghenadie
10
Clima Victor
8.5
Birca Cristina
10
Artiomov Andrei
4.5
Vioara
2
Breahna Diana
9.5
Terzi Tatiana
8


Plesca Elena
5
Isacov Victor
9.5
Sorici I
2
Marjevschi
7
Croitor Victoria
10
Papuc Alina
10
Nicolaev N
6.5
Celac Al
3
Stratan Roman
9.5
Grozav Olesea
7.5
Antoci Sabina
8
Placinta Ana
8.5
Bodrug A
1
Suvac Mihai
5
Dirzu Marina
7
Butnariuc Diana
8
Maxim Valeriu
1
Popov Idor
9.5
Moisei Veceslav
4
Fortuna Olga
9.5
Valico Grigore
5
Ivasi Ana
10
Rusu Diana
1
Fetescu Victori
9.5
Chesari Pavel
1
Burlescu I
8
Con 283
Con 28C
Berlinschi Laura
10
Colebnic Alexandru
9
Iancovschi Diana
9
Idjilov Victoria
10
Gisca Igor
6
Cara Aliona
9
Sainsus Natalia
6
Verdes Irina
9.5
Chisil Ludmila
8
Buscan Tatiana
10
Bujac Mariana
10
Fedeles Natalia
8.5
Levca Ana
8.5
Zmuncila Veronica
3
Deleu Angela
9.5
Gogu Ilia
9.5
Vacariuc A
8
Tolmaci Sergiu
7
Varzari Victoria
6.5
Butuc Cristina
10
Bologan Radu
8
Drugaliov Iuliana
9.5
Cojocaru Alexandru
9
Simboteanu Natalia
7
Rusu Daniela
6
Danila Aurelia
7
Creciun Dina
7
Anghel Zinaida
8.5
Pociumban Stela
9.5
Berzoi Ina
10
Istrati M
7
Pascaru Silvia
9.5
Mocanu Irinia
9
Burlacu Andrei
2
Zaharia Euen
5.5
Punte Alexandru
4
Isacenco Ana
10
Baiesu Adrian
3
Conovali Doina
1
Gore Simion
7
Trofanisina Olga
8.5
Chirilov Ion
9.5
Balan Victor
8
Soldan Dan
9
Nicoara Maxim
7
Repeah Marina
7
Prudnicionoc Artiom
6.5
Mamaliga Irina
10
Cibotari Olga
10
Pricop Igor
4.5
Manole Ana
10
Camburean Doina
7.5
Lamosteanu Veronica
8.5
MKL 287
BA 296
Lipovanciuc Ana
9
Zaviriuha Ana
6.5
Popova Ana
8.5
Filip Eugeniu
10
Anonim
9.5
Mahu Dumitru
10
Cozima Ana
7
Samrai Eugeniu
5
Macari Valentina
9.5
Limisciuc Eugen
5
Pascari Igor
10
Costin Mariana
6.5
Turcu Tatiana
2
Vaschevici Victoria
6
Zloi Lidia
8.5
Popa Radu
4
Rata Diana
4.5
Diaconu Nicoleta
10
Frunze Viorica
8.5
Covaliov Veronica
7
Bragari Tudor
8.5
Habon Angelica
5
Gherjic Sergiu
7.5
Grecu Ina
7
Ermurachi Elena
4.5
Cataraga Mariana
6
Catruc Natalia
8
Spinu Tatiana
9.5
Cusuioc Corina
1
Botnarenco Viorica
8
Zaharia Victoria
5
Girjev Elena
1
Osipov Victoria
4
Cernogal Mariana
10
Capatin Victoria
7
Iusico Lucia
9
Stamatii Maxim
10

44 de comentarii:

  1. nu sunt deacord cu nota si vreu sa-mi vad lucrarea

    RăspundețiȘtergere
  2. da eu sunt de acord, am 10, si sunt bucuroasa, nu pentru ca am 10, da pentru ca am cunostinte, si profesorul este super, cel mai bine lamureste tema din toti profesorii, exemple, exemple, exemple, cea mai buna modalitate de a ajunge la substanta cenusie a studentului. D-nul Rapcea, sunteti SUPER profesor...

    RăspundețiȘtergere
  3. dar unde sunt notele pentru MKL-282?((

    RăspundețiȘtergere
  4. va multumesc pt note )))



    anonim-a care spunea de cunostinte, ele doar in practica pot fi evaluate )))

    RăspundețiȘtergere
  5. iiii ce-i cu notele astea???????nu-i cinstit asa...noi timp n-am avut destul.Discriminare curata!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. vreau sa-mi vad si eu 10 meu pe aici:)

    RăspundețiȘtergere
  7. afisati va rog si notele grupei MKL-282,pleaseeeeee

    RăspundețiȘtergere
  8. sa mi le aduce-ti si sa le analizam impreuna

    RăspundețiȘtergere
  9. sunt unii care au 10 pe cunostinte,dar altii din noroc

    RăspundețiȘtergere
  10. as vrea sa spun ca timp este destul... Aici nu este istorie sa te gindesti cum formulezi, aici sau stii sau nu stii... Mie mi-a ajuns chiar 15 min. Cer timp acei care nu prea au invatat. Inteleg eu sa ceri timp la matematica, contabilitate, informatica, dar aici era foarte simplu, cite o propozitie pentru fiecare. Referitor la cunostinte, eu le am si nu numai ce mi-a dat profesorul, nu am invatsat p.d.r., aceste cunostinte mi-au largit mult cimpul de vedere asupra unor lucruri. Acum inteleg de ce companiile fac asa sau altfel.

    RăspundețiȘtergere
  11. pentru iara....
    eu in practica le si evaluez... eu informatia nu am invatat-o dar am inteles-o )))))))))

    RăspundețiȘtergere
  12. afisati va rog si notele grupei CON-287

    RăspundețiȘtergere
  13. prikooolinaa!!! realina cel mai iubit obiect, cursurile- I hate them, dar seminarele, le ador :))) multumim pentru ca sunteti asa klassnii)

    RăspundețiȘtergere
  14. ei si ce te lauzi tu acuma ca ai asa si asa cunostinte???da am inteles ca ai cunostinte si din primul mesaj...ce tot faci reclama la persoana ta?nimic mai dezgustator....

    RăspundețiȘtergere
  15. haha unul mai rau k altu ehh studentii eshtia)

    RăspundețiȘtergere
  16. sunt foarte tare nemultumit cu nota de la testare, vreu numaidecit sami vad lucrarea, nu mam asteptat la asa ceva

    RăspundețiȘtergere
  17. aiurea...si testul si profesorul

    RăspundețiȘtergere
  18. bull shit..mai șeva ca la tiureagă

    RăspundețiȘtergere
  19. People!!!! daca nu vă satisface nota nu scriţi că şi profesorul e aiurea...

    RăspundețiȘtergere
  20. Nici mk nu mi-a placut asa ka logistica) daca se petreceau seminarele in asa mod la majoritatea disciplinelor,terminam ASEMul numai pe 10. In privinta testului a fost usor , si timp era destul….daca ne promite-ti ca si a 2 lucrare va fi la fel( compus numai din doua teme), vom fi motivati de a invata si a frecventa orele mult-asteptate de logistica si in continuare)) PS: Sunteti un profesor minunat!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  21. nu sunt deacord cu modalitaea d-nului profesor de a da testarile.ishi bate joc de studenti....de parka am fi niste prosti in fata lui ,iar el ce l mai deshtept....nu e just asa....d-nule profesor,skimbati-va putin atitudinea fata de studenti...a-ti fost si dvs.student si ar trebui sa intelegeti situatia....

    RăspundețiȘtergere
  22. ........care ar fi problema? tortura, viol, ce atitudine?

    RăspundețiȘtergere
  23. dak o sa citesti makar o data konspektul si o sa vii la ore- o sa-ti plaka si atitudinea si modul de predare si testele!

    RăspundețiȘtergere
  24. la testul de logistica m-am simtit ca o adevarata infractoare...ceva nu e bine in metoda dmv de a petrece testul, sau cel putin mie asha mi se pare, va rog din suflet sa tineti cont de faptul ca unii studenti nu se pot concentra daca le creati asha ambianta...am impresia ca in asha mod se scriu testarile la academia de politie...

    RăspundețiȘtergere
  25. cat de rai pot fi oamenii ))))

    take it easy

    nu totul e concentrat in note, viata pe urma va arata ce cu adevarat se ascunde in capusorul vostru, da notele, e ceva subiectiv si ceva ce tine de norocul fiecaruia :D

    RăspundețiȘtergere
  26. Draga "INFRACTOARE" trebuie sa mai incerci si asa ROL in viata!!!!!)))))

    RăspundețiȘtergere
  27. ma scuzați, dar totuși n-am vazut sa fie afișate notele a gr-lor MkL-281- MkL284...:(

    RăspundețiȘtergere
  28. Teste, examene şi ... veselie!
    Aceasta este viaţa de student.


    Am luat 10 , mă simt bine...
    Logistica- interesant obiect
    Şi d-nul Vitalie la seminare vine
    Cu un exemplu de la Victoria Secret.)))

    Teste, ooo, testări...
    Cînd mai bine, cînd mai greu,
    Nu vă supăraţi, colegi,
    Nu-i chiar totul atît de rău!!!


    luvin' u ppl

    RăspundețiȘtergere
  29. nu sunt deacord cu modalitaea d-nului profesor de a da testarile.ishi bate joc de studenti....de parka am fi niste prosti in fata lui ,iar el ce l mai deshtept....nu e just asa....d-nule profesor,skimbati-va putin atitudinea fata de studenti...a-ti fost si dvs.student si ar trebui sa intelegeti situatia....

    In nici un caz nu va tratez ca pe niste infractori ci doar vreau sa ma asigur ca sunteti cu totii in situatii egale si nu copiaza nimeni. Daca inveti nu ar trebui sa te afecteze fatul ca nu-ti dau voie sa te uiti in foaia colegului. Niciodata nu am considerat vre-un student prost si nici pe mine nu ma consider destept.Imi respect studentii si apreciez personalitatea ficaruia. Imi place ca sunt diferiti, imi place ca au propriile opinii si viziuni dar vreau sa fie si argumentate. Daca cunosti vre-o modalitate mai buna de testare te rog frumos sa-mi spui si mie accesand linkul de la inceputul acestei postari. Si sa stii ca nu ma supara comentariul doar ca am impresia ca intentiile mele nu au fost intelese.

    RăspundețiȘtergere
  30. Draga "INFRACTOARE" trebuie sa mai incerci si asa ROL in viata!!!!!)))))

    nu prea ma tenteaza!!! ma desurc cu rolul actual DRAGA...

    RăspundețiȘtergere
  31. nu prea ma tenteaza!!! ma desurc cu rolul actual DRAGA...


    ...mmm...adica mie poţi să-mi reproşeyi, dar profesorului NICI VIRTUAL nu poţi să-i scrii...

    RăspundețiȘtergere
  32. ...mmm...adica mie poţi să-mi reproşeyi, dar profesorului NICI VIRTUAL nu poţi să-i scrii...


    NU CREZI CA PREA TE IMLICI UNDE NU TREBUIE SI FARA MOTIV??? EU HOTARASC CE SI CUI REPROSHEZ, MAI PUTIN AR TREBUI SA TE PRIVEASCA PE TINE!!! DAR DACA TOTUSI DE DERANJEAZA INTR-UN FEL SAU ALTUL ASH PUTEA SA-TI LAS NISTE DATE DESPRE MINE, POT CU USURINTA SA MA DESCOPAR ASHA CA ASTEPT CONFIRMARE...

    RăspundețiȘtergere
  33. da,da... astept grupa si numele... nu uita si sa semnezi)))

    RăspundețiȘtergere
  34. din pacate placerea asta nu ti-o pot face!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  35. NU,am vrut doar sa vad cit de repede te dai la provocare!!!

    RăspundețiȘtergere
  36. anul acesta studentii is mult mai activi, nui asa domnu' Rapcea?

    RăspundețiȘtergere
  37. Eu sint de accord cu Iara,cunostintele si aptitudinele noastre nu se bazeaza pe note,am luat o nota mai proasta chiar daca lucrez acum in acest domeniu,dar nu ma descurajez,si testele nu sint metode obiective de a sesiza capacitatile fiecarui.
    Iar profesorii sint super atit domnul Melnic cit si domnul Rapcea, si imi pare nespus de rau ca acum nu pot frecventa orele.

    RăspundețiȘtergere
  38. D-ul Rapcea, va rugam mult, afisati notele la primul test gr- lor de mk( 1 torent) vreau totusi sa-mi vad 10 meu aici)

    RăspundețiȘtergere
  39. da notele la mm101..unde s-au pierdut?aaaaaaaa?

    RăspundețiȘtergere
  40. foarte curand vor fi si notele voastre

    RăspundețiȘtergere

fa si tu publica opinia ta