joi, 4 iulie 2013

De ziua SUA, Generatia "Next" lanseaza promo spotul petitiei deschise catre compania Moldcell

La orele de marketing, discutand despre practicile de marketing aplicate de comapniile autohtone, am convenit cu studentii de la facultatea de Business si Administrare, ASEM,  sa initiem o actiune prin care sa le comunicam celor de la Moldcell (singura companie de telefonie mobila din Moldova, care practica taxa de 1 leu pentru apelarea serviciului clienti, de catre clientii de la abonament) ca taxa pentru apel catre un operator viu, este una incorecta si dezagreata de clienti. 

Aceasta idee s-a transformat in miscare, miscarea in petitie iar petitia este acum insotita de un promo spot pe care l-am realizat impreuna cu studenii de la ASEM si USM. 


Scopul acestei campanii este sa strangem 1100 de sustinatori dupa care vom ruga compania Moldcell sa ne ofere raspuns in scris la aceasta petitie.

Toti participantii la miscarea "Generatia "Next" impotriva taxei de 1 leu" risca sa fie primii din Republica Moldova care pot conditiona schimbarea mediului de afaceri autohton - de jos in sus, JOIN US!



P.S. Multumiri speciale aducem lui Andrei Struc, membru al Asociatiei Nationale de Marketing pentru video si design grafic.

2 comentarii:

  1. Super! Tare fain video:) Numai că din 18 iunie apelul la serviciul clientelă Moldcell este GRATUIT. Vedeţi aici ştirea din 21 iunie http://www.moldcell.md/rom/private/node/19226

    RăspundețiȘtergere

fa si tu publica opinia ta