vineri, 11 decembrie 2009

Respect,

In curand voi afisa rezultatele testarilor, stiu ca asteptati cu nerabdare rezultatele. Inainte sa le afisez, vreau sa va multumesc pentru seminariile petrecute impreuna, pentru criticile si sugestiile cu care nu ati uitat sa veniti. Vreau sa stiti ca ati castigat respectul meu pentru faptul ca ati invatat, ca ati sustinut ambele testari, fie chaiar si pe note mai mici decat va asteptati, ca ati fost voi insiva si ca nu ati ezitat sa-mi reprosati ceva cand era cazul. Sunt convins ca, cunostintele acumulate la seminarii va vor fi de folos in viata. Bafta in examene!

5 comentarii:

  1. Da, au fost interesante seminarele cu dvs. mi-a placut ca ati stiut cum sa ne motivati sa invatam, dar au fost interesante. Cind era de glumit, glumeam toti si cind era vorba de seriozitate eram seriosi.....Va multumesc de seminarele petrecute. O intrebare...daca avem nota mai mica la testul 2, primiti in perioada de sesiune, prima saptamina sa raspundem???:))sau dvs, ca inainte de sarbatorile de iarna ne puteti dona un bal, eu cred ca toti ar fi de acord cu parerea mea, dar ramine deja la discretia dvs.....

    RăspundețiȘtergere
  2. da vrem sa ne donati un bal, unul mascat!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Hai sa lasam cersitul acum la urma :) ca ne stricam autoritatea ... Oricum proful nu va pune nici mai mult nici mai putin decit am meritat (luind in consideratie cele scrise pe foaie)

    RăspundețiȘtergere
  4. si noi va multumim de seminare si de modul in care le-am petrecut...kiar sunteti un prof super, o zic cu toata sinceritatea!!!

    P.S:speram ca sotia dvs este indulgenta la note...:)))

    RăspundețiȘtergere
  5. D-l Vitalie, vreau sa stiu cind va fi facuta publica lista persoanelor eliberate de examenul la Logistica si notele la respectivul examen.
    Sunt sigur ca sunt mai multe pesoane care doresc sa afle aceasta informatie cit de curind posibil.

    RăspundețiȘtergere

fa si tu publica opinia ta