marți, 29 ianuarie 2013

Concurs: Cel mai bun proiect de marketing, editia a II-a


Va indemn sa participati la cel mai interesant si mai tentant consurs de marketing din istoria ASEM. In calitate de membru al juriului, abia astept sa va analizez proiectele, ne vedem in finala!

In data de 4 februarie 2013 începe inscrierea la cel mai asteptat concurs al anului - "Cel mai bun proiect de marketing ediția a II-a".

Sponsorul general al concursului - Student Adventure, a marit fondul de premiere pentru participanți.
Astfel anul acesta fondul de premiere constituie 800 USD.


Concursul consta in efectuarea unui studiu de piata la o tema prestabilita. Dupa inscrierea in concurs a echipei aceasta va primi tema si obiectivele studiului. Echipa va trebui sa elaboreze chestionarul sa esantioneze si sa recolteze prelucreze si analizeze informatiile.

Raportul studiului impreuna cu concluziile is recomandarile echipei vor fi prezentate comisiei, care va alege finalistii. In ultima etapa a concursului finalistii vor prezenta personal proiectul si vor raspunde la intrebarile membrilor juriului.

Pentru participarea la concurs va puteti inscrie grupul trimitand un mail la adresa: celmaibunproiectdemarketing@gmail.com. In e-mail veti indica: Numele prenumele membrilor grupului (minim 3 maxim 8), universitatea, facultatea, specializarea si anul de studii dar si brandul echipei. 
Deadline pentru inscrirea in concurs -este 15 februarie ora 23:59

Dupa inscrirea in concurs veti primi trusa participantului, tema si obiectivele studiului pe care urmeaza sa-l efectuati.

Plan de desfăsurare a concursului:

  1. Demararea proiectului 4 februarie.
  2. Înscrierea participanților 4 - 15februarie.
  3. Efectuarea studiului 18 februarie -15 martie.
  4. Selecția finalistilor 18-23 maritie.
  5. Finala 23-30 martie 2013.

Depaseste-ti limitele - accepta provocarea!

Ne vedem in finala!

*Concurs sponsorizat de Student Adventure, organizatori: Asociatia Nationala de Marketing Facultatea de Business si Administrarea Afacerilor  (ASEM).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fa si tu publica opinia ta