Rezultatele voturilor voastre sunt urmatoarele:
Locul I Hartie Igienica Ba 28B (77 voturi)
Locul II Cos de Gunoi Ba 28C (54 voturi)
Locul III Telefon Mobil Ba 28A (11 voturi)
Locul IV Impartit de Carucior pentru bebelus Ba 289 si Ba 28A
La inceputul semestrului studentii de la BA ce fac Marketing II cu mine au primit cate un produs generic pe care urmau sa-l treaca prin intregul marketing mix. Am format grupulete a cate 4 studenti cu cate un produs generic, pe care l-am dat eu iar studentii trebuiau sa-i conceapa numele de marka logoul, sa conceapa nivelele acelui produs, sa fundamenteze o strategie de produs, de pret, sa identifice segmentul de piata tinta pe care-l vor adresa cu acel produs, sa conceapa o politica de distributie adecvata pentru produsul lor si segmentul de piata tinta vizat, si sa conceapa campania de promovare. Studentii s-au descurcat nu rau, desi este loc de mai bine, multi au fost superficiali si au lasat proiectul pana-n ultimul moment. Cu toate astea proiectele au fost interesante si multe cu idei originale. Pentru promovare studentii au avut drept sarcina sa fundamenteze o strategie de promovare dar si cate un spot publicitar. Unii au prezentat spoturile publicitare in format video altii sub forma de sceneta in sala. Public aici spoturile video iar prezentarile de proiect le voi publica in intregime ceva mia tarziu. Incepand cu 03.06.2010 votarea este incheiata, orice vot nou nu va fi luat in calcul va multumesc pentru ca ati participat la acest sondaj.
Locul I Hartie Igienica Ba 28B (77 voturi)
Locul II Cos de Gunoi Ba 28C (54 voturi)
Locul III Telefon Mobil Ba 28A (11 voturi)
Locul IV Impartit de Carucior pentru bebelus Ba 289 si Ba 28A
La inceputul semestrului studentii de la BA ce fac Marketing II cu mine au primit cate un produs generic pe care urmau sa-l treaca prin intregul marketing mix. Am format grupulete a cate 4 studenti cu cate un produs generic, pe care l-am dat eu iar studentii trebuiau sa-i conceapa numele de marka logoul, sa conceapa nivelele acelui produs, sa fundamenteze o strategie de produs, de pret, sa identifice segmentul de piata tinta pe care-l vor adresa cu acel produs, sa conceapa o politica de distributie adecvata pentru produsul lor si segmentul de piata tinta vizat, si sa conceapa campania de promovare. Studentii s-au descurcat nu rau, desi este loc de mai bine, multi au fost superficiali si au lasat proiectul pana-n ultimul moment. Cu toate astea proiectele au fost interesante si multe cu idei originale. Pentru promovare studentii au avut drept sarcina sa fundamenteze o strategie de promovare dar si cate un spot publicitar. Unii au prezentat spoturile publicitare in format video altii sub forma de sceneta in sala. Public aici spoturile video iar prezentarile de proiect le voi publica in intregime ceva mia tarziu. Incepand cu 03.06.2010 votarea este incheiata, orice vot nou nu va fi luat in calcul va multumesc pentru ca ati participat la acest sondaj.
Hartie igientica ba 28B
Cos de gunoi Ba 28C
Telefon mobil BA 28A
Caruciuor pentru bebelus ba 28A
Carucior pt bebelusi BA 289
Bravo BA. dar totusi ce fel de hirtie igienica se promova in primul Spot?
RăspundețiȘtergere