În fiecare an, la Cannes, are loc festivalul Cannes Lions. Acest festival intruneşte, in fiecare an, cei mai renumiti specialisti in industria "comunicarii". Cannes Lions International Advertising Festival (IAF) a avut loc in perioada 21-27 iunie 2009. In 2010 festivalul este programat pentru 20-26 iunie. Pe parcursul celor 7 zile de festival se prezinta cele mai reusite spoturi publicitare din lume, se organizeaza seminarii si workshop-uri si alte activitati formative.
La festival poate fi inscris orice spot publicitar, pentru oricare din cele 11 categorii, iar juriul specializat alege castigatorii, care sunt remunerati cu distinctii de aur argint si bronz. Pana la noul festival propun sa ne amintim de castigatorii IAF 2009.
Cannes Golden Lion "The times of India"
Cannes Grand Prix - Philips
Golden Lion "Carre de Chocolat"
Golden Lion "Fiat"
Silver Lion "Mercedess"
Bronze Lion "The Bangkok school for the blind"
Brpnze Lion "Kraft foods Warm up"
Golden Lion "Carre de Chocolat" si Brpnze Lion "Kraft foods Warm up" super creativ) s-ar putea si la noi asa de fakut cu inghetata ..pe vara de pus conditionere :)))
RăspundețiȘtergere