marți, 5 aprilie 2011

Salata La Pahar

Desi Coca Cola este o companie cu prezenta globala, avand o oferta stabila de produse la nivel mondial, totusi ea nu inceteaza sa experimenteze pe unele piete locale.

Astfel in Japonia la fiecare trei saptamaini, ba chiar si mai des, The Coca Cola Company scoate cate un produs nou. In aceasta ordine de idei vreau sa mentionez produsul Water Salad de la Coca Cola Japan care deja de 10 ani poate fi gasit doar pe rafturile din Japonia. Este vorba despre un suc care e mai curand unul de legume decat de fructe si este in 6 variante. Bautura se vrea un energizant natural si nu unul artificial gen Gatorade sau Vitamin Water. 


De ce Coca Cola experimenteaza in Japonia? Incasarile de pe piata Nipona sunt pe locul doi dupa incasarile companiei pe piata SUA. Desi in Japonia sunt doar in jur de 127 milioane locuitori acestia au un nivel ridicat al veniturilor si aloca sume semnificative pentru bauturile racoritoare iar in contextul noii realitati de la Fokusima acest consum ar putea sa creasca.  

Revenind la "Water Salad", regizorul spotului publicitar pentru acest produs Jeff Gordon spune ca, in conformitate cu scenariul spotului publicitar, actorii trebuiau sa bea Water Salad ca sa se revigoreze si sa prinda la puteri. Dupa ce actorii au consumat aceasta bautura Jeff nu a mai putut filma spotul si asta pe motiv ca actorii faceau pauze pentru a se duce la baie. 

Deja de 10 ani bautura este pe piata, asta inseamnand ca efectul laxativ al bauturii a fost eliminat, cel putin partial. Mai mult sau mai putin in calitate de riposta la Water Salad - Pepsi Japan scoate pe piata Pepsi Cucumber, bautura care nu poate fi gasita decat in Japonia.


                                      Va propun aici spotul cu pricina.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fa si tu publica opinia ta