duminică, 10 aprilie 2011

Marketing la Pulblika tv

Deja de un an de zile publika tv intra in casele moldovenilor cu stiri si programe de dezbateri. Dar nu vreau sa va atrag atentia la acest canal tv datorita programelor pe care le difuzeaza ci pentru campania de marketing desfasurata saptamaina aceasta. 

In primul rand vreau sa va atrag atentia asupra campaniei de tachinare (teasing) lansata de publika tv prin mesajul "Stii cine e stapanul publika tv?" Aceasta campanie a fost sustinuta de masaje de cateva secunde intercalate absolut spontan in timpul buletinelor de stiri sau a programelor de dezbateri.

Telespectatorul, involuntar intra intr-o stare de alerta. Mesajul nu lasa indiferent ci mai curand trezea suspiciuni de genul: ceva se intampla, cineva vrea sa puna maina pe Publika, etc. Acest gen de reactie era incurajata si de imaginile cu Voloc care spunea despre intentia lui Vantu de a vinde Publika si despre disponibilitatea lui Filat de a o achizitiona.

In ziua de 7 aprilie campania a luat amploare si la fiecare 20 min telespectatorul era intrebat daca stie cine e stapanul Publika tv. pentru ca la ora 21 sa afle raspunsul: Stapanul Publika sunt telespectatorii. Iar pentru a demonstra cu desavarsire ca stapanul  Publika Tv sunt telespectatorii si nu demnitarii, Mihaela Gherasim si Vitalie Dogaru veneau sa puna intrebari foarte incomode tuturor demnitarilor prezenti in studiou.

Intrebarile gen: ''considerati ca oamenii reprezinta o valoare in Republica Moldova?'' sau ""Ne-ati promis ca o sa traim mai bine dar nu ati spus cand?" sau "Ce face statul ca cei plecati sa se intoarca acasa?" au pus in situatii jenante si pe seful Guvernului domnul Filat si pe Presedintele Parlamentului, domnul Lupu si pe Presedintele Partidului Liberal domnul Ghimpu, aflati in studiou.

De remarcat este ca, dupa ce telespectatorii au aflat cine este cu adevarat stapanul Publika au fost informati ca daca nu Publika atunci cine le va mai apara interesele? Frumos este ca, campania de tachinare s-a transformat intr-una de durata cu mesajul: "Daca nu noi atunci cine?" mesaj ce va avea ecou in sufletele telespectatorilor atata timp cat Publika va ramane o teliviziune independenta  si partinitoare doar cu cetatenii.

p.s. La multi ani Publika si va doresc sa fiti echidistanti si impartiali vesnic.



Share on Facebook

Un comentariu:

  1. Ma asteptam la o critica dura! Dar am primit una calitativa! Bravo! Am simtit si eu o perioada inima publika, sunt oameni bravi, sunt increzuti in ceea ce faci si au curaj!

    RăspundețiȘtergere

fa si tu publica opinia ta