marți, 7 septembrie 2010

Comentati invingatorii festivalului de publicitate Cannes Lions 2010

Am umarit recent spoturile publicitare care au castigat marele premiu la festivalul de publicitate de la Cannes: Cannes Lions International Advertising Festival (IAF). Propun spre atentia si critica voastra unele din aceste spotrui. Tin sa mentionez ca, calitatea festivalului de anul acesta a fost net superioara celorlalti ani, iar spoturile castigatoare fac parte cu predilectie din familia spoturilor orientate spre markeintgul societal si relational.



Castigatorii premiului mare Coca Cola 0 calories



Water aid


water aid


volkwagen the fun theory


Gatorade (Pepsi)


Adidas


Nike tour de France



În fiecare an, la Cannes, are loc festivalul Cannes Lions. Acest festival intruneşte cei mai renumiti specialisti in industria "comunicarii", evenimentul poarta numele de Cannes Lions International Advertising Festival (IAF). Pe parcursul celor 7 zile de festival se prezinta cele mai reusite spoturi publicitare din lume, se organizeaza seminarii si workshop-uri si alte activitati formative.
La festival poate fi inscris orice spot publicitar, pentru oricare din cele 11 categorii, iar juriul specializat alege castigatorii, care sunt remunerati cu distinctii de aur argint si bronz. 

3 comentarii:

  1. the fun theory cred ca va schimba lumea, adica deja s'a inceput aceasta schimbare :))))
    si cei de la nike sunt megabravo

    RăspundețiȘtergere
  2. Thefuntheory.com e chiar impresionant!!!!!

    RăspundețiȘtergere

fa si tu publica opinia ta